Asul de Treflă

S.O.S.! Numai la amintirea expresiei tipului la vederea sulului de hârtie afișat pe ecranul tabletei mă bușește râsul, de intră oamenii din preajmă la idei și dau bir cu fugiții în căutarea unei oglinzi… Până să le explic eu ce și cum, duși sunt!🙄

Și mi-i imposibil să nu-mi amintesc reclama asta, că noile firme pentru care lucrez distribuie Hârtie Igienică! N modele!😐

Și n-o să zic prea multe, c-aș strica tot farmecul povestioarei de mai sus. Am ales varianta en francaise – sună mai fain parcă finalul…😉

Eu văd așa – El, capul familiei, a urmat îndemnul Cumpără tableta asta, e top of the top! Ia uite câte știe să facă Minunea! Cumpără!👿 Ăsta tre’ să fie rezultatul emancipării lui Adam – de data asta se pare că Eva a fost mai cumpătată și nu a mușcat Mărul…

Și mai e și asta… De sâmbătă nu-mi dă pace o dilemă – Cine o fi scos asul din mânecă? O femeie? Un bărbat cu suflet de femeie?😕 La prima vedere aș paria pe varianta O femeie, cu siguranță! Doar că imediat apare dubiul Hmm, dar dacă e o cacealma? Dacă ideea reclamei îi aparține unui EL?!?🙄

Tare mi-ar plăcea să aflu… să știu și eu cui trebuie să-i mulțumesc pentru zâmbetul desenat pe fețișoara Bursucelului?!🙂

30 thoughts on “Asul de Treflă

    1. Bursucel Autor articol

      Tare fain ar trebui să mai fie bărbatul ăla… Și chiar mi-ar plăcea să fie așa, că n-ar fi loc de semne de-ntrebare de-aș zice că l-aș pupa cu drag pe frunte pe realizatorul reclamei. Că zău c-ar merita așa ceva!😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. gheorgica

        Daaa! Viitorul suna bineee! Hartie igienica electronica Poi Americanii astia sunt cu 100 de ani in urma noasta la noi deja este fumata reclama. La noi multe sunt doar in bugete si promisiuni Tu cu conta ta stii mai bine asta. In bugetul firmelor sunt trecute multe inclusiv igienica Asta nu inseamna ca adiministrativul o si pune la vedere. Astia doar au furat inventia romaneasca si au pus-o pe tableta

        Apreciază

        Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Tot ce e posibil. Am văzut că la noi reclama promovează Regina Camomilla (sper că n-am pocit sau botezat produsul :oops:), pe când asta de-am postat-o e dedicată unui produs franțuzesc.
      Pare tare faină franțuzoaica asta… are șarm și văd că îi place să se joace…😉
      Mulțumesc pentru lopățica de ajutor, Aura, asta e perioada în care n-am vreme de căutări… >:D< :*

      Apreciază

      Răspunde
        1. Bursucel Autor articol

          Eee… important e să comunici, să spui ce te doare , ce-ți lipsește… altminteri te cotropește frustrarea și nu-i a bună… Mie-mi place că Gheorgică nu se cenzurează – spune ce are de zis și-și vede de drum.😉

          Apreciază

          Răspunde
  1. Poteci de dor

    Măi, e nasol ce-mi trece mie acum prin cap aşa că mă abţin…. Ca reclamă la hârtie igienică e super, super, super ideea. Dar cu tableta e mai … căcă….oasă treaba. Adică, e în genul „te poţi şterge cu ea… ” ? Uff, nu e bine ce-mi trece mie prin cap aşa că tac.😀

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

