Redundanță

Indiferent? Inutil? Și sau… ?

Indiferent

Indiferent si inutil.

As explica de ce, dar nu are rost. Stau in cumpana unei redundante comunicationale si nu astept minuni. Nu reactionez sau nu mai vreau. Aproape ca mi-e indiferent de atata indiferenta, zbucium, iluzii. Nu as mai scrie aici, dar imi trimite semnale redundanta. De ce sa nu fiu in randul lumii, cu surplusul imperios al unei constiinte incarcate ? De ce sa existe un „de ce” daca intrebarile nu mai au substanta. Si nici raspuns in constelatia adevarului.

Indiferent si util.

Sa-ti reglezi tonalitatea vorbirii, sa-ti tolerezi aproapele pentru ca are si el dreptul la viata. Nu ?

Da? Invatam lectii si uitam. Clasificam si uitam. Iubim azi intens si maine uitam. Ne pazim adevarul din noi ca sa dea bine la CV-ul vietii noastre. Stam la rand ca sa ne primim sentimentul sublim, asteptam binele pentru ca inevitabil trebuie sa ne mai fie si bine ……

Vezi articol original 87 de cuvinte mai mult

21 thoughts on “Redundanță

    1. Bursucel Autor articol

      Mi-a plăcut articolul ăsta…🙂

      Și pentru că vin cu neuronii mult prea necăjiți îi mai las un picuț să-și vină în fire, chiar cu riscul să-mi atragă atenția Știu-eu-Cine că m-am puturoșit…😳

      Apreciază

      Răspunde
        1. Bursucel Autor articol

          Ar ieși o varză, Mugur…
          Am comentat la un articol al Potecuței și am realizat tendința asta de bulucire a gândurilor. E preaplin de gânduri și-o perioadă potrivnică așternerii lor.😐

          Apreciază

          Răspunde
          1. Mugur

            În astfel de momente am avut surpriza să constat ca vorbele, care inițial nu doreau să colaboreze cu mine, s-au așternut singure acolo unde trebuia. Nu-mi pot explica decât prin aceea că se realizează mai rapid unele conexiuni, tocmai datorită stresului acumulat, care determină viteză de reacție (cel puțin la mine).

            Apreciază

            Răspunde
            1. Mugur

              Ai încercat să-l schimbi cu un stilou sau cu un toc din acela vechi, folosit la caligrafie? Ai apucat să scrii cu penițe klaps? Era foarte greu, dar și rezultatul pe măsura efortului!

              Apreciază

            2. Bursucel Autor articol

              Pentru verificări e cel mai indicat Creionul…
              Am ajuns să măsor timpul în mușuroaie de lemn trecut prin ascuțitoare…

              Am scris cu stiloul cu peniță – mi-era drag să văd rezultatul,,,🙂

              Apreciază

            3. Mugur

              Să-ți spun un secret. Eu scriu mult cu un pix cu mină creion, de 0,5 mm, pentru că îmi place să scriu subțire. Rezultatul este excelent.
              Ca urmare, am decis să scriu și pe blog cu un astfel de pix. Îl încerc în seara asta, în circa 5 minute!
              Sâc!

              Apreciază

  1. Mugur

    Hai să mai spun ceva aici. Nu este indiferent, căci redundanta are utilitate practică. Deci nu poate fi nici inutil. Doar sporește gradul de certitudine în transmiterea informației. Dar poate deveni și un exces inutil, dacă dorești prea mult să explici și te pierzi în cuvinte. Eu mănânc un colț de pâine și mă simt bine aici! Eu nu aud decât ceea ce mă interesează.

    Apreciază

    Răspunde
  2. Drugwash

    Indiferent cît de redundant ar fi, tot am să spun c-am trecut pe-aici în goana calului. Da’ la cît fum iese din bietu-mi neuron, nu-s în stare să debitez nimic inteligent aşa că închid pliscu’ şi mă retrag la garaj.
    O zi frumoasă!😉

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Ei, abia aștept sfârșitul săptămânii ăsteia, că nici de jelit neuronii în voie n-am avut vreme. Până și numărătoarea lor îi chin inutil…🙄
      Urarea o țin aproape, că mi-i dor de-o Zi Frumoasă…
      Uite, Gândul ăsta bun și Zâmbetul îs ale tale – le iei când ai vreme, că au termen de valabilitate nelimitat!😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. Drugwash

        Săru’ mîna!🙂 Zici că ai pus suficient conservant cît pentru o veşnicie şi-o zi? Mă simt onorat!😳

        Hai să trimit şi eu un gînd bun care să-ţi uşureze corvoadele zilnice şi să-ţi sporească clipele frumoase. Tot cu termen de garanţie nelimitat, precum alcoolul din cereale.😀
        (ptiu, drace, mi-am făcut poftă mai abitir, că deja mi se scurgea gîndu’ dup-o sticlă de antibiotic lichid!😈 )

        Apreciază

        Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

