20 thoughts on “22 jumate

      1. Dan

        Fată, fiecare are pe faţa pământului un job : agricultorii fac agricultură, vânzătorii – vând, profesorii educă plozi, medicii te fac bine, electricienii reapară electrocasnice, politicienii te îmbârligă, şoferii conduc maşini, contabilii … ăştia nu prea ştiu eu ce fac…, oricum, fiecare are o profesie, nu ? Terminaţi cu autodidacticismul ăsta care vă face să vă credeţi capabili de orice fiindcă în final pocinogul va fi mai mare şi reparaţia va costa mai mult.😉

        Apreciază

        Răspunde
          1. Dan

            Păi nu ai tu de unde să iei meseriaşi că te-a mâncat nu’ş unde să vezi cu ce fel de covrigi umblă în coadă cei 65.000 de maidanezi ai Bucureştiului.
            Dar, în mod normal nu e fair să luăm pâinea de la gură ălora în drept şi calificaţi să presteze. Ai văzut pe propria piele ce înseamnă să-şi bage nasul unii de habar n-au, că doar cu asta am înţeles că te ocupi de vreo lună încoace : repari ce-au stricat alţii care-au crezut că se pricep.

            Apreciază

            Răspunde
            1. Bursucel Autor articol

              Alea erau contabile cu patalama, experte contabile cică!:mrgreen: Nici nu vreau să-mi amintesc…
              Aici e simplu – nu chemi meseriașul să curețe scamele, că se burzuluiește urât. E simplu – o apărătoare din plastic și-a pierdut clemele, și-a lăsat cuva cu niște găuri numai bune de stricat perechea mea de pantaloni de trening Lacoste (mi-erau cei mai dragi). Franjuri i-a făcut și-a mai și umplut mașina de scame, de-am puricat-o ca niciodată…
              Nu mă bag la părțile electrice, că-mi prind urechile!😉

              Apreciază

Grăiește, nu-i bai!

