Real. Prea real!

Suntem cei mai și cei mai… și cei mai…

DrStoica / da-te-n blogul meu, te rog!

forgivenessExistă o poveste reală tare interesantă. Pe câteva insule din Pacific, aborigenii vânează maimuțe, mâncându-le creierii. Consideră că astfel devin ei, oamenii, mai deștepți. Dar cum reușesc să le prindă? Foarte simplu, din păcate.

Pe plajă, cresc niște fructe mari, cu coaja tare, pe care maimuțele le adoră. Sparg destul de greu coaja aia, bagă mânuțele și apucă miezul. Văzând ce și cum, localnicii fac ei, pe jumătate, treaba maimuțelor: dau câte o gaură în coaja fructului doar cât să încapă mâna mică a animalului. Și leagă fructul de sol, să nu poată fi luat cu totul. Maimuța vine, se bucură că nu se mai chinuie singură să spargă coaja, bagă mâna cu chiu, cu vai, apucă miezul, făcând mâna pumn, și hai s-o mai și scoată afară. Dar nu mai reușește, e gaura prea mică. Vânătorul se apropie, maimuța vede, se zbate, țipă, trage pumnul, dar nu-l poate scoate…

Vezi articol original 348 de cuvinte mai mult

8 thoughts on “Real. Prea real!

    1. Bursucel Autor articol

      Mulțumesc, Camelia… Să-ți fie și ție sărbătorile pline de bucurie și împăcare!
      Și să mă ierți de s-a făcut noian în dreptul gardului de-l săream la bine… oi bătătuci eu cărarea și-ntr-acolo…😳

      Apreciază

      Răspunde
  1. Mugur

    Oare chiar suntem cei mai?
    Încerc să văd jumătatea plină apaharului. Dar mă întorc uneori la ce nu am știut să-mi iert și iar se goleștee paharul la jumătate!
    Mulțumesc pentru articolul ăsta, dacă nu-l repostai, nu l-aș fi văzut și-mi poate deveni util!

    Apreciază

    Răspunde
  2. racoltapetru6

    Tristă povestire, dar cu o morală plină de învățăminte. Și mie îmi place creierul de porc, deși se spune că ne asemănăm foarte mult cu acest animal de sacrificiu.
    Și de multe ori înclin să cred că e adevărat!

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

