PaGaGnini

Nu mai știu de câte ori am repetat Ge-ni-al! Și nici nu vreau să contorizez, zău… Aș face o comparație, dar … Neee, mai bine nu spun, că apoi se găsește măcar unul să se lege de cuvințelele mele și din Bursucel parcă vezi că mă transform în Roșioară!😳

Așaaa… Zic repede – nu-mi era a scrie, nu-mi găseam niciun motiv de Zâmbet de împărtășit, darmite de Veselie! N-aveam nici timp și nici răbdare să mă vântur prin virtual… Și nici nu se făcea, că doar astă seară nu mi-s singură acasă… shame on you

Eeei, dar pentru un Spectacol de zile maaari… fac pauză, fac temenele, fac… fac… fac… ooorice! Pi buni! hypnotised

N-o mai lungesc – Zic Mulțumesc! unui prieten ce m-a-nghiontit să dau peste nebunii ăștia frumoși de vă-ndemn eu acum să-i puneți sub lupă. Deschideți biiine ochii – uite-așa😯 – și ciuliți urechile, că-i belea!

Și de nu v-o plăcea, să nu-mi mai spuneți Bursucel! Altminteri n-aveam nici siguranța și nici nu zâmbeam eu uite-așa acum…🙂

16 thoughts on “PaGaGnini

  1. Cuvânta

    Paganini canta foarte bine violonistul Andrei Tomescu, in turneul Stradivarius. Recomand calduros spectacolul, costa 50 de lei biletul dar cuprindea anul trecut si balet.

    Apreciază

    Răspunde
  2. succesulpe

    BIne ca ai renuntat la Jurnalul ala ca dadeam in balbaiala. Uite asa mai merge. Acu are si omu` de se lega. Pe baietii astia ii stiam si imi pare rau ca nu ti i-am prezentat la concertele mele virtuale🙂

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

