Jurnalul unei femei simple – 16

(💡 via Corcodușa , la invitația Cuvântei )

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi 23.02.2014 ora 19:45

Afară … alai de luminițe aruncate pe văl tuciuriu – 7 așezate în triunghi echilateral, 5 aliniate în linie dreaptă. Atât am văzut în fuga datului la o parte a draperiei, atât vă spun!😉

Mă gândesc … la ziua de mâine și la Trifoi. Și la negarea negației, și la Promit să nu mai promit! Este singura promisiune pe care invariabil nu o onorez. Mă mai gândesc la decizii luate sub impulsul momentului – chestiile alea care te fac să intri în bucluc cu un maaare entuziasm. O clipă vizualizez chiar și Balonul de spumă hiperbolizat, oglindind culorile curcubeului, spărgându-se într-o secundă cu un Poc! Apoi prefer să nu mă mai gândesc, că-i inutil de data asta… I don't wanna see

Sunt recunoscătoare pentru … că încă mă iubesc copiii. Chiar și când mă rățoiesc la ei! O fi evident că nu o fac cu răutate. Cred că nici în rol de Sperietoare de ciori n-aș avea succes… hee hee

Din bucătărie … mi-am luat somonul afumat, untul, ardei și castravete… Mi-am tăiat chiflele din făină integrală – luate ieri de la Carrefour – și-am făcut sandwich-uri. Cui îi arde de gătit când are de meșterit?🙄

Cu ce sunt îmbrăcată … același bumbac bleumarin, teribil de comod și practic. Asta acum. Mai devreme eram îmbrăcată regulamentar cu blugi bleu-ciel și tricou din bumbac 100%. Nu mai descriu tricoul, că își face drum fii-mea să mă ciufulească! Așaaaa… aveam și brățară chiar! – coral alb, combinat cu 2 biluțe roșii (tot din coral) și 3 minuscule boabe de safir. Cică Safirul te ferește de certuri. Acum am renunțat la brățară, că mi-a plecat Musafirul cel făr’ de un dinte.😉

Citesc … Chiar, e musai să răspund mereu punctual? I don't know

Ceea ce aștept (sper) … să-i vină mintea la cap Cuiva. Posibil să sper degeaba, dar eu încă mai sper… daydreaming

Ce mai meșteresc …mărțișoare pentru colegele unui Pitic Știrb. A fost o zi pe cinste! Bine că pe mine mă ocolește Râsul îngrașă! Altminteri era belea – se impunea de urgență un drum la magazinul de haine… whistling

Ascult … N-ascultam nimic, exceptând hămăiturile isterice de-afară. Remediez acum și pun la treabă AIMP! Deci, ascult Jessie Ware – de data asta Runningthumbs up

Unul dintre lucrurile mele preferate … să-mi beau cafeaua în compania unui om deștept. Cu rare excepții n-am avut de pierdut niciodată de pe urma preferinței ăsteia. Așa că din vreme în vreme Bunul îmi face bucuria asta… Eu când zic că mă iubește știu ce spun! party

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii … păi… a cam trecut sfârșitul săptămânii, așa că nu-mi fac planul ca … Nuuu, nu mai scriu, să nu mă capăt cu vreo etichetă!😳

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Neclare, știu, dar dragi de numa-numa! Am avut o amiază pe cinste, la amintirea căreia mi se ițește Zâmbetul instant…🙂

Și v-aș dori și vouă să vă simțiți frumoși, deștepți și iubiți, așa cum m-a făcut Piticania cea Știrbă să mă văd! big hug

21 thoughts on “Jurnalul unei femei simple – 16

        1. Drugwash

          Ceea ce nu înseamnă că nu ajung totuşi pe aici la un moment dat. Dar te iert, că poate mi-or fi şi mie iertate greşelile vreodată…

          Frumos lucrezi, frumos suflet ai! Huguleţ mare >:D< Şi-o floricică @};- pentru tine, azi.😉

          Apreciază

          Răspunde
  1. Mugur

    Eu zic așa: să-ți fie trifoiul norocos alături mâine, brățara să te apere de certuri, iar speranțele să-ți fie împlinite!
    Și aș mai zice că mi-aș bea și eu cafeaua cu tine, că tocmai o am în față, dar…

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Petru, să mai spună cineva că viroza e urâcioasă… a stat cu mine-n zilele alea de drag(obete). Și-am avut cel mai frumos buchet de hapciu… Ce mai, pot spune acum c-am avut atunci o experiență de neuitat!😆

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

