Out of Contest

La ora asta trebuia să dorm… așa mi-am zis înainte să încep așternerea rândurilor ce urmează. De vină pentru schimbarea de macaz e concursul care mi-a creat așa o stare de confuzie, de mi-am verificat urechile, să fiu sigură că n-am legătură nici cu măgarul și nici cu ceața. Odată lămurită povestea urechiușelor, m-am decis – nu citesc nimicuț-altceva până ce nu dau gata Ispita de a exista a lui Cioran! Chiar de-ar fi să fie ultima! Păi am eu nas să întind mânuța după altă cărticică? Nu se face, zău, că m-ar boscorodi Maestrul de nu mi-ar ajunge toată apa din Dunăre pentru îmbăiere! I don't wanna see

Prea târziu… păi da, că deja îndemnul din final mă trimisese după Melodie. Altă ceață! Mi-am ascultat inclusiv Bad day, apoi… Bingo! winking

Nu melodia, ci dansul… pași uneori ușor încurcați, alteori hotărâți… zâmbete și lacrimi… ușoare încruntări, furtuni în pahare cu apă… toate-n alternanță, fix cât să pot spune privind în urmă, realizez că până și clipele de apatie și-au avut farmecul lorhappy

36 thoughts on “Out of Contest

  1. Mugur

    Farmecul apatiei … îmi pare ciudat, dar cred că te pot înțelege. mai ales după ce amintești de magia apei , a celei din Dunăre, … pentru îmbăiere!
    Prietenă ești cu apa și ca într-un tango juca-se-va apa cu tine, de vei încerca jocul ei! Joc unduios , alternant între stări și emoții, cu trimiteri în timp!

    Apreciază

    Răspunde
      1. Mugur

        Normal că este cel mai bun partener, căci niciodată nu se va văita dacă-l calci !😉
        Și apoi, cred că-ți poate oferi cea mai completă îmbrățișare din timpul unui dans!

        Apreciază

        Răspunde
            1. Mugur

              Din șapte șoapte apa clipocea
              Atunci când te îmbrățișa
              În curgerea-i fierbinte, iubitoare
              Precum e soarele la mare !

              Și nu-i nevoie memorie să ai
              Când șapte șoapte-n șapte pași,
              Apoi îmbrățișarea ce-o doreai
              În șoapte-ți vine alintat!

              Apreciază

            2. Bursucel Autor articol

              În șapte pași din șoapte-mi fac refren de veselie. Aș fi-ncercat e drept și un catren, dar asta-i chestia ce-ntotdeauna-ți iese ție.😉

              Apreciază

    1. Bursucel Autor articol

      Hmmm… nu-ș ce să zic, Petru. Când dansez pentru mine și nu-i nimeni în preajmă… sigur mi-s bună – deh, nu calc pe nimeni pe bombeuri!😆
      Altminteri, aș zice că e ca în viață – contează tare mult partenerul de dans. Așa că-mi păstrez circumspecția în ceea ce privește calitatea-mi de bună dansatoare, chiar cu riscul de a isca dezamăgiri.😉

      Apreciază

      Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      💡 Putem încerca o repetiție în două, Potecuță?! Pentru că ultima dată am dănțuit de una singurică, așa de tare mă prinseseră tangourile din Patul lui Procust… Ehee, ce noapte-a fost aia!😎

      Apreciază

      Răspunde
            1. Bursucel Autor articol

              În papuci nu se dansează deloc bine. Știu asta din experiență. Sunt un fel de echivalent al halatului de casă luat la muncă în locul ținutei office.😉

              Apreciază

            2. Bursucel Autor articol

              … scoți la înaintare un zâmbet ușor stânjenit, zici fuguța un promit să nu se mai repete, zâmbești apoi mai cu încredere și gata! Îi simplu, nu?😉

              Apreciază

            3. Bursucel Autor articol

              Așa și trebuie! Cred că dacă eliberăm un pic camera aia de hotel – cea de sub globul de sticlă – și ne punem pe dansat o să-i stoarcem Mamei-Naturi lacrimi de… emoție…

              Apreciază

  2. Drugwash

    Ca întotdeauna, stau pe margine şi privesc. Îmi iau aerul că înţeleg perfect totul, deşi nu. Cantitate neglijabilă – şi ca atare, neglijată – n-am să (mai) calc bombeurile nimănui. Dansează…! Dansează…!

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Cum să spui tu, (D)Răcușor că ești cantitate neglijabilă?😯

      P.S. Printre piruete ți-aș zice, parafrazând,
      Păcat că ești de la Ploiești,
      Păcat că trebuie să-ți scriu…

      Apreciază

      Răspunde
  3. Pingback: Leapșa eBloguri | Morning Coffee

Grăiește, nu-i bai!

