Puterea Obișnuinței…

Motto:

 

Obișnuința asta e ca un laitmotiv. Sub imperiul ei zâmbesc. În n moduri, funcție de factorul generator…

Zâmbesc nostalgic la amintirea Bursucelului de anul trecut. El avea vreme pe atunci. Îi intrase în obișnuință să hoinărească în voie… Cel de anul ăsta e cam buimac. Mai că-mi vine să-l trimit la sală să-și recapete condiția fizică. Păi cum altfel?! Pare că-i e din ce în ce mai anevoie să țopăie și să tropăie prin curți virtuale. Ceva îmi spune că e posibil să-și fi agățat tonusul prin vreo șipcă de gard mai șireată. Scuză, ne-scuză, dar asta nu prea-l scutește deloc de acuza delăsării… Și cum nu mă lasă sufletul să-l știu așa, îi dau un bobârnac și-l trec pe program de reeducare. Asta ca să-l scutesc de reproșuri, firește! winking

Mai devreme am zâmbit încurcată – 8 apeluri ratate și un e-mail cu tentă de îngrijorare. Toate astea generate de un somn de amiază prelungit până după miezul nopții. Știu, tot puterea obișnuinței le-a generat… temerea că e un ceva în dezordine cu tăcerea mea. Apoi, iar e drept, era plauzbilă și explicația Credeam că ți-ai pierdut iar telefonul… Zâmbesc la gândul că Ei da, n-ar fi fost prima dată. Poate nici ultima. Am mai pățit rușinea de a fi cu capul în nori, iar legea care instituie obligativitatea achitării taxei pe prostie încă nu s-a abrogat. don't tell anyone

Și uite că iar zâmbesc. Insinuarea ideii de telefon pierdut mi-a amintit de Tulcea. De data asta e zâmbetul de zile mari, iscat de perspectiva a două mânuțe mici-mici de tot. Și de gângurit de pui. Ehe! Mereu m-am întrebat când Ale era bebe Ce-o vrea să-mi zică Puiul ăsta când îmi rostogolește sunetele așa frumos? N-am aflat răspunsul… și-aș pune pariu că nu mi-s singura cu dilema lăsată într-o veșnică așteptare. Mă consolez cu gândul că Unele întrebări nu-și vor găsi poate niciodată răspunsul. Misterul își are farmecul lui aparte…  Totuși asta nu mă împiedică nici acum să sper că odată și odată se va inventa și Dicționarul explicativ al Limbii Bebelușilor. daydreaming

În treacăt am privit ceasul și am zâmbit amuzată. Era 5,00. Prin fereastra lăsată întredeschisă mi-am auzit mierlele și mi-am zis că e vremea să le las trilul să-mi intre în voie în cameră. Mă umflu eu în pene că-s mierlele mele, dar mi-s cu picioarele pe pământ, fiți pe pace! Garantat n-au habar de mine și de ce scriu eu. Posibil nici să nu fi băgat de seamă că roșcata din odaia luminată-n astă noapte a deschis larg fereastra și a tras draperiile să lase zorii de zi să îi intre în cameră. Poate doar Purcica mea cea dragă să le fi atras atenția, că prea le e cântecul parcă mai plin de frumos?! Așa… ca o replică, de la egal la egalhappy

Purcica asta a mea mereu îmi iscă zâmbete de bucurie. Sute… mii… De fiecare dată! Și cum ar putea fi altfel? Era o mogâldeață când mi-a trecut pragul… numai frunze – părea tare cumințică! Acum… ehe! E sursă neobosită de petale roșii pe pervaz, parchet… nu-mi lasă timp să tânjesc după o floare pierdută! Nu, că-mi pune alta în loc! Și crește ca Balaurul Făt-Frumos cel din poveste! Ehe, că tot veni vorba de poveste, ar merita să mă auziți vorbindu-i! laughing

Nu știu dacă e cazul pentru motive de îngrijorare, dar se pare că o să-mi devină obișnuință privitul către cadranul Ceasului la ore fixe. E 6,00… nu zâmbesc, chicotesc de-a dreptul! Mi-e drag să-mi încep ziua cu veselie. Iar asta e musai de împărtășit! Așa că…

big hug Să vă fie ziua cântec vesel, aducătoare de bucurie! Și să vă fie verde! good luck

Later edit – dar nu pe-alături de subiect – am aflat numai ce din SpamAdriana cea neobosită mi-a vizitat profilul Facebook! Se pare că nici ea n-a avut somn noaptea asta, mititica… Chestia e că, tot în virtutea obișnuinței, mi-am dezactivat contul FB fără nici cea mai mică părere de rău! Acu’ ce să fac? Să-l reactivez doar de dragul Adrianei? Și dacă era dezactivat de-a binelea, ce-o fi vizitat, draga de ea?! Nu-ș… cred că din cauza nesomnului mi-s cumva în ceață… I don't know

24 thoughts on “Puterea Obișnuinței…

  1. racoltapetru6

    Și eu îmi amintesc cu plăcere de Bursucelul zburdalnic de anul trecut, dar îl iubesc și pe cel de azi. Chiar dacă aparițiile îi sunt mai rare, au ele un farmec aparte!
    Să ai Rusalii frumoase, dragă prietenă!🙂

    Apreciază

    Răspunde
            1. OrhiKamyDeea

              Sanse de molipsire ai, iti spune o proaspat molipsita de hlizit, ca zambetul il aveam, chicotitul mai lipsea😆
              Asa ca fugi in strada … fa ziua de sarbatoare sa fie stralucitoare, atat pentru tine cat si pentru ceilalti de langa tine😉

              Apreciază

  2. Mugur

    Purcica ta-i o floare-ncântătoare
    Ce-ți bucură în fiecare zi
    Privirea cu un strop de floare,
    În verde-roș, alinător va fi!

    Îți va ura un „Bună dimineața!”
    Cu floare și miros abia simțit,
    Va crește ca să-ți facă viața
    Doar fericire, zâmbet și gând împlinit!

    Apreciază

    Răspunde
  3. Drugwash

    Bună dimineaţa!🙂 Purcica ta nu face purcei, că parcă aş vrea şi eu unul să-l cresc?😛

    Se pare că ritmul de viaţă întîrziat-matinal se cam ia şi prin telepatie – n-am putut aşeza geană pe geană pînă pe la 6:30 dimineaţă. Da’ uite, acu’ mi-s (relativ) treaz. Aşteptînd…😉

    Apreciază

    Răspunde
  4. Poteci de dor

    Eii, aşa purcică mi-aş dori şi eu. Dar la mine nu rezistă florile, nu ştiu ce le fac.. le eclipsez cu farmecul meu, cred. Hehehe, mă alint şi eu ce să fac? Să nu mă spui că mă fac de râs😳

    Apreciază

    Răspunde
  5. Iustina

    Buna gluma cu dezactivarea contului de facebook😀
    Ala nu se deazactiveaza niciodata, te asteapta cu rabdare sa iti (re)vina cheful de spovedanie publica🙂
    Si daca Bursucelul de anul trecut are nevoie de niste odihna, n-o fi bai, nu?🙂 Ca, zic eu, cine a invatat sa-si autodepaseasca limitele, cam uita pe unde sunt si cand e momentul sa rasufle…

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

