Cu capul în nori

Dacă nu știați, pe lângă Doamne-Doamne, Îngerași, Sfântu’ Ilie (responsabil printre altele și pentru Potop, huruituri și alte manifestări ale Hărmălaiei de Sus) și alți preacinstiți sfinți (responsabili pentru pauzele mele ce-au dus la tărăgănarea termenului de finalizare al Păturicii lui Mihăiță) – ființe mai puțin vizibile altminteri pentru privitorul de rând ce mi-s – Norii nu sunt nori de-adevăratelea. Nuuu! Sunt peștișori, broscuțe, cățeluși, ursuleți, ba chiar am găsit pitit și un șoricel. Care se pare că se ascundea de o pisicuță pe care, cu toată părerea-mi de rău, n-am reușit neam să o dibuim. Asta din cauza cefei care s-a încăpățânat să ne pună bețe în roatele irișilor. Și mie, și Piticuței cele dulci, toată numai vată de zahăr. Ea mi-a dezvăluit altminteri Secretul Norilor. thumbs up

Acum ce să zic? Mă așteptam să fie populat Cerul, dar nici așa menajerie nu mă așteptam să găsesc. Eh, cât trăiești tot înveți, așa că împărtășesc la rându-mi noua învățătură primită cu bucurie. Sper ca Piticuța să nu se supere pe mine pentru atâta lucru. winking

He he! Știu că n-o să-i fiu mai puțin dragă de-o să vă urez ca ziua să vă fie veselă ca a ei cascadă de râsete revărsată pe aleile parcului. Să vă guverneze azi Binele și Dragul de aproape! big hug

36 thoughts on “Cu capul în nori

  1. Mugur

    Secretul norilor să fie
    Cel ce ți-a dat atâtea griji?
    Avea-vei tu menajerie.
    Să-i porți de grijă permanent!
    Dar, din a sa copilărie
    Va crește mare și voinică
    Pitica ta, de care, cică,
    Te temi a nu se supăra!
    Iar tu, va fi ca să ai grijă,
    Menajeria să-i păstrezi,
    Până ce brava de Pitică
    Și-o va putea-ngriji curent!

    Frumoasă e a ta postare
    Cu capu-n nori, cu gând zburând
    Către frumoasa-mbrățișare
    A două vârste conlucrând
    Pentru a norilor izbândă,
    Pentru a formelor păstrare
    În ochii de copil în care
    Mi s-au născut, cu zâmbet blând!

    Apreciază

    Răspunde
  2. racoltapetru6

    Cerul tău e tocmai potrivit pentru această dimineață, mai ales că-i și început de săptămână. Iar frumoasele tale urări îmi oferă certitudinea că vor fi niște zile norocoase, fiindcă ai un har al tău! Să-ți fie și ție săptămâna mirifică, iar norii benefici și jucăuși!🙂

    Apreciază

    Răspunde
  3. GEGELUTZ

    Ce nostim, doar cu cateva ore in urma iti povesteam de paturica mea de copil (nu am copilu’ da’ fac eu rost pana o termin🙂 ), inceputa dar nefinalizata, ca sa aflu ca si tu ai una inceputa!( cred ca ai mai scris tu printr-o postare despre ea da’ eu mi-s batrana, maica, nu ma tine memoria) 🙂
    Referitor la ce se ascunde printre nori, eu am scos doar de un pestisor amarat dar, daca ma chinui putin, sigur mai gasesc cate ceva.

    Apreciază

    Răspunde
  4. distandi

    Eu văd ursuleți și chiar și-un greiere. Bine, greierele cred că din cauza obsesiei mele pentru ei. Adoooor greierii! Când eram mică credeam că dacă cineva mă aruncă destul de sus, voi ajunge între cei mai pufoși nori și mă voi juca pe acolo. Stăteam ore întregi imaginându-mi asta.
    O săptămână cu soare și zâmbete!

    Apreciază

    Răspunde
  5. Drugwash

    După titlu am crezut că scrii despre draga de Andruşka.🙂 Dar m-am înşelat. Ei da, mi se întîmplă şi mie o dată la un secol.😛

    Centimetrul meu de cer nu-mi desenează nimic – nici n-are cum, biată panglică minusculă. Trag cu ochiul pe uşă şi văd raze de soare şi-un vînt nepotolit alergîndu-le prin grădină. „Asta nu-i vară”, îmi zic, „nu poate fi atît de haínă – cu copiii, măcar, dacă noi sîntem probabil prea păcătoşi”.

    Oare copilul din mine încă doarme, sau a plecat demult pe pajişti verzi şi însorite…? Nu ştiu, nu mai ştiu nimic. Îndrăznesc un huguleţ timid şi mă pierd în depărtare. big hug

    Apreciază

    Răspunde
            1. Bursucel Autor articol

              Aaaa… vezi că promisiunea are termen de valabilitate 7 ani. Excepție, firește, fac ale politicienilor – alea-s deja expirate după instalarea în funcții…🙄

              Apreciază

            2. Drugwash

              Poi la cît de ramolit mi-s se poate să mai greşesc şi să repet de vreo două-trei ori cîte un număr. Da’ nu-i bai, că tot repede adorm, indiferent cîte oi am trecut în catastif😛😀

              Apreciază

Grăiește, nu-i bai!

