(N-)Am uitat…

Sunt zile speciale pe care în calendar se cuvine să le marchezi din vreme. Să nu le uiți trecerea. Să nu ratezi celebrarea lor. Să nu-ți roșească obrazul sub ploaia unui abia șoptit Ai uitat? Scuze… Nu, nu prea-și au rostul scuzele… Ar avea efectul unui pumn de sare pus cu generozitate într-o ceașcă de cafea. Strâmbătura iscată ar alunga instant magia clipei pe care o intuisei a fi guvernată de savurarea licorii aromate…

S-ar fi cuvenit poate să scriu mai mult și mai frumos azi… Dar mi-s săracă în cuvinte. Poate m-am îmbolnăvit de tăcere. Sau poate doar m-a amuțit Ploaia…

Mai știi? Adevărații prieteni ne sunt mereu aproape. Chiar și atunci când îi desparte un ocean. Sau o Băltoacă Sărată. Chiar și atunci când ne par reci. Sau prea ocupați. Sau…

S-ar fi cuvenit să scriu mai din vreme, știu… Măcar atât… coffee

28 thoughts on “(N-)Am uitat…

  1. Mugur

    Adevărații prieteni nu au nevoie de cuvinte, rostite sau… scrise. Prietenului adevărat îi ajunge lumina unui gând! Iar dacă nu se întâmplă așa, ceva nu mai este așa cum ar fi trebuit să fie.

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Asta e una din fericiri. Altminteri, tot din fericire, se-adună alte și alte aniversări pe care din nefericire – în traducere liberă timp insuficient disponibil – nu le putem onora așa cum se cuvine…😉

      Apreciază

      Răspunde
  2. papagigli

    Eu te-am iertat, ca asa sunt eu, iert pe cei ce-mi plac, chiar si de peste Atlantic😉 Stiu ca nu-i nimic de iertat , dar daca tot nu stiu la cine te referi, ma ofer eu ca sa nu se creada ca generalizezi 😆

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

