Jurnalul unei femei simple – 21

(💡 via Corcodușa , la invitația Cuvântei )

Jurnalul unei femei simple

Pentru astăzi 10.09.2015 ora 21:35

Afară … afară mi-ar fi plăcut să fie soare. Eventual cufundat pe trei sferturi în Băltoacă sărată. Dar nu-i! Azi n-am văzut nicio fărâmiță aurie. Și-am tooot căutat-o azi, și-așa m-am agitat, fix ca o sticlă de șampanie preumblată prin hârtoape! Să nu-mi ziceți Fatăăă, s-a dus vacanța! S-a gătat vara, îi toamnă deja… Ai orbul găinilor sau ești iar în contratimp?! I'm not listening

Mă gândesc… că Toamna seamănă cu Luni! Mie, sincer, îmi sunt dragi copiii, dar ai Toamnei…. Vântul, de exemplu. Rece și urâcios. Cum l-o răbda sufletul să ciufulească bieții copaci? Sau florile… De freza mea – care încă un pic și-ar fi putut ilustra roza vânturilor – nu spun nimic, că s-ar găsi careva să mă acuze de subiectivism… Dacă dădeam azi nas în nas și cu Ploaia, celălalt plod al Mumei-Toamnă, nu-ș pe unde scoteam cămașa! Așa se zice, la figurat… Fiindcă la propriu, tot în rochiță de vară am plecat la birou dimineață. Acum mă gândesc serios că am cam intrat în belea dacă și mâine e la fel de… călduros ca azi. rolling eyes

Sunt recunoscătoare pentru… că Bunul a găsit de cuviință să-mi aducă în preajmă oameni buni. Și pentru că o tanti cu putere de decizie a intuit că în spatele răspunsurilor mele cumva țăcănite neobișnuite se ascunde un om de toată încrederea și responsabil. Mai mult nu zic, cel puțin deocamdată, așa că… no talking

Din bucătărie… pot să aduc niște brânză de capră și niște roșii. Mai era și un castravete rătăcit, bietul… Aș putea spune și bătrânel, așa că pe ăsta îl las deoparte. Mai pun fructele la bătaie, la nevoie… Struguri, prune și pere. Mai era și o bere uitucită de vreo câteva zile, care sigur rămânea intactă dacă nu ajungeam la paragraful ăsta. Acum estimez că n-o să-i mai duc grija după ce isprăvesc cu scrisul… whistling

Cu ce sunt îmbrăcatăAha, uite de-asta mi-e mie ușor rece… Gândesc c-aș fi fost în stare mâine să păcătuiesc dând vina pe bunătate de bere pentru un hapciu datorat rochiei galbene cu flori. Rochia asta e practică, e comodă, da’ nu prea ține de cald, recunosc… O vorbă din bătrâni spune că suferă baba la frumusețe, deh… blushing

Citesc … chestii care peste o lună nu-mi vor fi de folos. Riguroase. Scorțoase. Și stufoase precum o coadă de vulpe. Dar le citesc, că-i musai! Prefer musai în loc de trebuie, că am devenit alergică la trebuie ăsta… I don't wanna see

Ceea ce aștept (sper) … Să se așeze odată lucrurile în făgașul lor normal. Cel mai mare dușman al liniștii e neîncrederea. Cronofag mai e și scepticismul ăsta! Tocător de nervi… Și mai sper ca plecarea mea să nu fie ceva nefast pentru o terță persoană. Pisici, pot să dau vina pe bere pentru tenta asta de tristețe?! straight face

Ce mai meșteresc … Eh, n-am mai meșterit nimic de vreo… Am uitat de când, zău! Dar pot spune că n-am mai meșterit nimic de la răfuiala cu Nervul Sciatic! Majusculele ar trebui să arate doza de respect pe care i-o port. Asta totuși nu mă poate împiedica să îl fac de poveste și – mai ales! – principal responsabil pentru că n-am terminat Fularul Albastru promis. Sau Fulgii de Zăpadă… Dar măcar am o bucurie – dacă nu meșteresc, sus-numitul nerv mă tratează cu o dubioasă necesară prietenie. party

Ascult … Estas Tonne – Internal Flight. Seamănă cu Yanni. Liniștitor și profund. Îmi dă impresia că sunt pe țărm de mare, cu privirile pierdute printre limbi de foc. Parte e amintire a verii trecute. Sulina – ultima noapte. Și mi-e bucurie să am certitudinea că de data asta contemplarea nu-mi va fi curmată de jandarmii care voiau musai să fie siguri că plaja nu va fi înghițită de vâlvătaie! laughing

Unul dintre lucrurile mele preferate … să pot zâmbi în voie. Mi-s așa de urâte încorsetările, chestiile de conveniență sau încruntările… Ieri seară am mustăcit citindu-l pe Păunescu. Acum, amintindu-mi de asta, mi s-a făcut chef să citesc ceva vesel. Topârceanu să fie… daydreaming

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii … Adjudecat din start – Fiică-mea! Poate așa o mai îmbunez, că s-a luat de mine mai devreme fiindcă, într-un acces de inconștiență sinceritate, am dat curs imboldului (iscat de Aghiuță, probabil) și i-am spus că am decis să mai rămân la birou și pe ultima sută de metri. Pfiuuu, m-a cam beștelit! Dar măcar știu că a făcut-o din grijă și drag… happy

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

ContratimpDe duminică îmi tot doresc să așez poza asta aici. Acum florile îmi sunt dragă amintire. Doar busuiocul e încă verde. Probabil are mustăți… n-am avut starea să verific. Așa cum n-am încă starea să fac un tur prin virtual. Sau să dau frâu impulsului de a scrie ceva mai altfel. Gândesc că peste o lună lucrurile vor fi schimbate. Sper…

Până atunci… cu drag… happy good luck big hug

47 thoughts on “Jurnalul unei femei simple – 21

  1. madmoisellesarcastique

    Si eu incerc sa inlocuiesc „trebuie” cu orice altceva: e necesar/ ar fi indicat/ sau varianta ta cu ” musai”. E atat de imperativ si urat acest trebuie🙂
    Nu-s fan flori, dar cele din imagine imi plac, sunt dragalase. Si ma bucur ca tu inca te bucuri de caldura, eu deger sub plapuma de vreo 2 zile😦

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Acum, dacă e să recunosc, înlocuirea asta e un fel de politică a struțului… Dar măcar am bucuria că nu mai e hapul așa de amar.😉

      Cât despre căldură… am avut și noi pe-aici două zile de brrr! N-am scos plapuma, e drept, dar au avut câștig de cauză într-un final Pantalonii de trening și Șosetele…😐

      Azi e soare la mine…. și mi-ar plăcea să cred că și pe tine te scaldă luminosul ăsta în căldură!🙂

      Apreciat de 1 persoană

      Răspunde
  2. Drugwash

    Interesantă combinaţie între aranjamentul floral şi stick-ul GPRS.🙂

    Dacă tot te-ai pus pe citit, ia şi noul Cod Fiscal, că cine ştie cu ce datorii ai să te mai trezeşti la o vreme, oricît ai fi de departe. Eu ce să mai zic – tre’ să pregătesc funia şi săpunu’, după cum se pare.

    În rest toate bune şi frumoase, piersicile s-au copt şi le-am cules azi chiar înainte să înceapă ploaia. Dac-oi face şi ceva din ele rămîne de văzut, că numai chef n-am după „bucuria” de mai sus.

    Miorlăici te salută somnoros de pe spătarul canapelei. Eu îţi urez sănătate şi baftă!

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Așa s-a nimerit să fie pe masă, (D)Răcușor… Florile erau zâmbetul de încurajare, c-aveam de lucru.🙂

      Pe Miorlăici ăsta al tău îl salut și eu pisicește. Și îți spun – la ureche, să nu m-audă și să i se urce la cap – că ești norocos că îl ai prin preajmă. Ba chiar te invidiez un picuț, că eu tre’ să mai aștept ceva vreme până să mi-l aduc pe Onix al meu… și nu prea mai am răbdare, recunosc…😳

      Trec peste și arunc un huguleț în eter. Sper să ajungă la tine la fel de cald și de zâmbitor!🙂

      P.S. N-am avut vreme să citesc Codul Fiscal 2016, dar promit să verific cum stă treaba cu CASS-ul.😉

      Apreciat de 1 persoană

      Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Flori de Cosmos le spune, Fee? De când le tot îngrijesc n-am știut să le spun decât Frumoasele mele! Seară de seară… așa le-am zis!🙂

      Și eu m-am bucurat să scriu. Am simțit nevoia să fur un pic din timp. Sunt sigură că știi cum e!😉

      Apreciază

      Răspunde
  3. Ana

    Bursucel , am zis ca ai renuntat la blogarit…☺
    Sa ai multa sanatate! Si o (fucking) toamna asa cum iti doresti ! 😄
    Mi-ai starnit curiozitatea cu muzica aia…ia sa merg sa ca’t si io asa muzica linistitoare…😚

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Și eu era gata să cred că mi-s pe tușă. Că mereu auzeam n-am vreme/stare de blog!
      Poate luna viitoare o să pot să scriu în voie. Atunci o să spun că mi-i toamna frumoasă! Mai e un pic până atunci.😉

      Numai bine, Ană, până ne-om regăsi iar!🙂

      Apreciat de 1 persoană

      Răspunde
  4. Mugur

    Bun sosit! Sau trebuia să spun „Bine ai revenit!”? Nici nu mai știu cum să spun.
    Aș comenta pe fondul articolului, dar florile tale m-au cucerit!
    Îmi dai voie să le fur și să le folosesc?

    Apreciază

    Răspunde
  5. Georgeta R. M.

    Frumoase flori, amintire a verii, minunat imortalizate pe blog să-ți (și să ne) aduci aminte cu drag. De fapt trebuia să-ți scriu ce aveam de la început de gând: bine ai revenit, în ultimul timp cam rar, oare cine-i sau ce de vină ?
    O după amiază după placul inimii !

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Aș da vina pe Muncă și pe Ultima sută de metri. Sunt cronofage și în ultima vreme tot mereu flămânde. Aștept (cumva cu nerăbdare) ca prima să o devoreze pe cea de-a doua. Că e evident că timpul a cam ajuns la fundul sacului.😉

      Duminică frumoasă, Georgeta!🙂

      Apreciază

      Răspunde
  6. Alex

    Liniştită pagină de jurnal.Aşa cum este fain să fie fiecare zi din viaţa noastră, în pacea casei noastre. Că tot ai amintit de bere…. ia să văd prin frigider ce mai găsesc pe la ora asta, că parcă mi-ar fi sete!😀
    Numai bine, Bursucel!

    Apreciază

    Răspunde
      1. Aliosa

        Asa este Doina !😦 mai ales ca………………
        ” Tineretea mi s-a dus cu anii ” ! 🙂

        Multumesc pentru vizita si comentariu ! 🙂
        O dupa amiaza de duminica cat mai placuta ! 🙂
        Cu stima si simpatie,
        Aliosa.

        Apreciază

        Răspunde
  7. Ileana

    E frumos sa vezi ca cineva s-a gandit la tine, e frumos sa vezi ca, desi nu cunosti real pe nimeni, se leaga prietenii virtuale pline de frumusete…este usor sa te gandesti ca toti prietenii virtuali care iti trimit comentarii … se gandesc la tine, e frumos si parca nu te mai simti singur. Iti multumesc prieten drag, ca pentru o clipa te gandesti la mine si ca vrei sa imi faci o bucurie. Toti avem prieteni, toti avem cunostinte, dar viata, de multe ori, nu ne lasa sa luam legatura cu ei de cate ori vrem, aici in fiecare dimineata si seara ne salutam cu impresii si imagini virtuale. E FRUMOS si PLACUT daca totul e civilizat si cu bun simt! O seara minunata dragi mei!

    It’s nice to see that someone thought about you, it’s nice to see that even though you do not know anyone real, virtual friendships full of beauty … is easy to think that all your virtual friends send comments … think of you is beautiful and if you never feel alone. Thank you dear friend, that for a moment and think of me as you do me a joy. We all have friends, we all have knowledge but life often leaves us to make contact with them whenever we want, here every morning and evening greeting impressions and virtual images. It’s beautiful and pleasant if everything is civilized and good sense! A wonderful evening my dear!

    Apreciază

    Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

