52 de gânduri despre „With or without… (?!?)

  1. Mugur

    Din luni în luni ne tot plimbi, ca să ne spui că-ți este … luni?
    Parcă am mai discutat acum ceva ani cum trebuie să arate săptămâna? Ceva duminici, ceva sâmbete și-o vineri, în care să te pregătești pentru sfârșitul de săptămână! :))

    Apreciază

    Răspunde
  2. calinakimu

    Stim cu totii ca zilele saptamanii nu au nici o relevanta, nu au nici o problema…si ca intotdeauna, NOI suntem „problema”. Si pentru aceasta perceptie discriminatorie, nu luni este vinovata, cat este duminica si chiar sambata. Le asteptam cu atat dreag, incat tot ce este dupa ele ne aminteste de TOATE belele si cade magareata pe sarmana zi de luni…prima dupa duminica.
    Daca insa ne vom analiza „placerile”, bucuriile in contra pondere cu nefericirile, neplacerile, vom descoperi ca este vorba de un singur fapt.
    Dar este treaba fiecaruia sa descopere frumusetea, bucuria, minunile fiecarei …CLIPE.

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor post

      E doar o metaforă, Onorată Instanță, fie-mi iertată și prescrisă recidiva de-a o oropsi pe Sfânta Luni! Nu-i ușor să te simți în crucea nopții, dintr-o dată și imperfect(ă), și imposibil(ă)… așa că mi-am căutat cu lumânarea perechea

      P.S. Analiza ne-o facem vrem-nu vrem, că nu prea-i sănătos să ne ascundem pe după deget. Dar parcă se-ndulcește un picuț hapul când pui un strop de haz de necaz… 😉

      Apreciat de 1 persoană

      Răspunde
      1. calinakimu

        Cu siguranta, fiecare vine cu „stropul” sau si nici o „instanta” nu are dreptul sa JUDECE. Parerile insa trebuie lasate sa zburde in voie…sunt ca fluturii, pot fi luati in serios, sau nu…ei vor zbura in voie.
        P.S. Nu este o zi mai sfanta ca alta…Toate sunt sfinte, sau nu, atat cat vrem noi sa fie. Oare sa fie vorba de o sentinta?! Faptul ca eu SIMT cele ce le spun, poate lasa impresia unor adresari sententioase…care nu sunt in intentia mea.

        Apreciat de 1 persoană

        Răspunde
        1. Bursucel Autor post

          He he… Răspunsul a venit așa… de la sine, ca un steag alb fluturat în semn de-mpăcare. Uneori chicotesc, spunându-mi că m-aș putea trezi cu un proces de calomnie din partea Primei Zile a Săptămânii. Să vezi atunci ce Pledoarie se iscă! hee hee

          Să nu mi-o iei în nume de rău, că nimic nu-i cu tentă tendențioasă – intră doar în joc și zâmbește. Un bun și vechi prieten îmi spunea odată că, dacă nu m-ar cunoaște cu adevărat, ar fi primul care mi-ar trage o chelfăneală zdravănă pentru felul în care, aparent, iau în râs lucrurile. happy

          Apreciat de 1 persoană

          Răspunde
    1. Bursucel Autor post

      Ehe! Azi nu zicem nimic nici de vânt, nici de furtună, nu-i așa?! Ar fi păcat să răvășim Ziua… Azi o acoperim doar cu frumos… rose good luck
      Oricum, hohotele de râs sunt mai faine decât șuieratul furtunii… 😉

      Apreciază

      Răspunde
      1. Mirela

        Gata cu furtuna, făceam doar o paralelă, ca să ştim ce culegem în functie de semănătură. Si aşa rămâne, de-acum doar zambete (minim) şi cel mult o furtună de vară, cu picături de ploaie uriaşe…. dar aia ne place, nu-i aşa ? 🙂
        Să ai o săptămâna bună, hai că ziua cea mai lungă s-a gătat 😉

        Apreciat de 1 persoană

        Răspunde
    1. Bursucel Autor post

      Mulțumesc frumos, Potecuță. 🙂 Ai fi în stare să mi le dai pe toate, știu eu… 🙂
      Am îngrămădit tona de haz de necaz peste cuvântul oropsit – sper să spele tandemul imposibil(ă) și impefect(ă) care s-a văruit peste frumoasă, deșteaptă și devreme-acasă. 😉

      Apreciază

      Răspunde
        1. Bursucel Autor post

          Musai! Întâi am presărat cenușa, apoi am dat cu haz de necaz, că-i acid. Dacă nu iese, mă bate gând să răzui covrigeii ăia fixați cu E524. Dacă nici leșia nu ajută, pregătește-te să cauți prin zonă altă pereche pentru frumoasă, deșteaptă și devreme-acasă… Măcar până-mi ispășesc termenul de reabilitare…

          Apreciază

          Răspunde

Grăiește, nu-i bai!