A(aaa!)Tipic…

(gânduri desenate sub stropi de Ploaie caldă🙂 )

Atipic… Rar mi se întâmplă să-mi rătăcesc Cheile! Asta și obligativitatea de a păși pe gheață îmi dă așa o panică greu de desenat în cuvinte. Ar trebui să-mi vedeți fețișoara într-un astfel de moment de cumpănă! Mă trec toate culorile curcubeului și invariabil mă opresc la…😳 Mi-am revenit într-un final – le-am găsit, în fine! În suportul pentru farfuriile puse la scurs… să nu mă-ntrebați ce Doamne, iartă-mă! căutau acolo că n-am cuvinte pentru asta… Doar tăcere… Atipic pentru mine!

(… Șampon cu Argan…)

Hmmm… am pierdut vremea aiurea căutând cheile… Și nu mai am timp pentru Situația de mâine! Îmi plimb degetele prin păr și realizez că o să-mi iau o ciufuleală mâine! Doar constat – îmi spun că mi-o merit – ciufuleala – și că n-o să ripostez nicicum. Hmmm, atipic pentru mine!

(… Dove cu Ciocolată… )

cu o pătrime cremă hidratantă… mă bântuie reclama asta, mai dihai decât înainte de b și p se pune m! Eu și Dove avem o poveste frumoasă, care se pare a fi interminabilă. Cred că și Apei îi place Ciocolata. Nu aștept să-mi spună că mai vrea, o mai servesc cu o porție pe care o dă gata într-o clipită. Garantez că nu s-ar sătura nici cu 1001 de porții! Îmi fuge iar gândul la Ocean… Am poze noi cu El – aș face bine să le pun! Atipic iar, de data asta știu exact și care anume…

(… Balsam cu Argan…)

Îmi tot repet – spre liniștire, firește! – că Dincolo, peste Ocean, trăiesc și altfel de oameni, preocupați de orice altceva decât procurarea unui pușcoci și-a unei dubițe albe. Nu-mi iese din minte povestea cu dementul de umbla din stat în stat și lua el așa, random, omuleții în cătarea puștii… I don't wanna see Nu, nu, nici într-un zgârie-nori nu mi-ar plăcea să lucrez, clar! îmi trece prin minte gândul cu viteza unui avion… Atipic mie să spun Nu! Provocării…

( … )

Zămbesc și-mi spun Tipic mie să-mi conturez gândurile sub ploaie caldă!

Atipică mi-i însă șederea la răcoare, dacă stau strâmb și gândesc drept… Dar asta tot nu m-ar împiedica să fac iar ceva atipic mie – pot savura de astă dată un pahar cu vin alb, ascultând Nocturnele lui Chopin, având alături doar Zâmbetul. Bine ai revenit sănătos, Dane!🙂

22 thoughts on “A(aaa!)Tipic…

      1. Mugur

        Despre ce mutație vorbești? Că doar nu devenim acuma altfel de animale. Credeam că-ți place de Bursucelul tău și nu-ți dorești schimbareaîn altceva, nici măcar în bursuc matur!
        Dar, dacă stau eu bine să gândesc, la cât de mult iubesti matale apa (de ți-o mai plăcea și peștele), ar fi să te transformi în vidră! Atunci să vezi apele cum te vor înconjura și te-or îmbrăca!

        Apreciază

        Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      De unde originală, Cuvânta dragă?😯
      Tot ce-i înțelept zis pe lumea asta e inventat cu muult înainte și-așa mă oțărăsc când trebuie să recunosc că vreau-nu vreau plagiez parafrazez pe alții…😳

      Apreciază

      Răspunde
  1. OrhiKamyDeea

    Ma intreb daca, la zgarie norii aceia, se strica vreodata liftul.
    Azi am ajuns la munca si (lucrez doar la etajul opt) liftul este stricat. Evident si ziua mea …
    Dar daca se strica liftul din zgarie nori, atunci eu pot sa ma relaxez, inseamna ca sunt altii mai napastuiti decat mine😀

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Sigur îs alții mai năpăstuiți, Kamy, fii pe pace!😉
      Uite, pentru siguranță, ia verzătura asta! good luck Nu-ș dacă poate să repare liftul, dar sigur îți dă forțe nebănuite, numai bune de folosit la urcatul ălor 8 etaje.🙂

      Apreciază

      Răspunde
  2. Ana

    Bueyyyy….dupa ce ca te rasfeti aici,in vazul tuturor , cu sampon de fitosenii si balsam asisderea , cu sapun cu ciucalata si poze cu oceanu’…vi si spui ca e atipic?😛
    Glumeam , nu e rautate!😀 Ma bucur ca esti atipica…atipismul este exceptia de la regula!😉
    O zi faina sa ai!

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      Eh, de-aș reuși să-mpac Laptopul cu Apa, ehe! Seară de seară aș scrie, dar mi-e că m-aș face de poveste de-aș așterne chiar toate trăznăile!🙄 De-ai ști ce de idei năstrușnice-mi iscă Apa asta…😆

      Apreciază

      Răspunde
  3. Dan

    „înainte de b și p se pune m!” Asta-mi aduce aminte de un coleg de generală care, foarte atent să respecte această regulă dar și excepțiile acceptate de la ea, a scris „Istanpul”.
    Mulțumesc mult, Bursucelule !😛

    Apreciază

    Răspunde
    1. Bursucel Autor articol

      😯 … și-o botezat minunăție de oraș…🙄 Bine că nu i s-a dus buhul până-ntr-acolo, că de Paște văduvea Constanța de oi!😆
      Revenind… Cu mult drag, Dan! Mi-s sigură că știi asta.🙂

      Apreciază

      Răspunde

Grăiește, nu-i bai!

